AQUEST ÉS EL PENJAT RESPONSABLE D’AQUEST BLOC…

Éste es el colgado responsable de este blog…
This one is the person in charge of this blog…

JO I LES MEVES CARICATURESJO I LES MEVES CARICATURESJO I LES MEVES CARICATURESJO I LES MEVES CARICATURES

7 respostes a AQUEST ÉS EL PENJAT RESPONSABLE D’AQUEST BLOC…

  1. el chulo de grana escrigué:

    illo ay va mi foto aver lo qe puedes acer

  2. Quel escrigué:

    Paco… ¿qué foto?…

  3. el chulo de grana escrigué:

    no se como mandarla jaja

  4. erwillillo escrigué:

    Se te ve orgulloso, con tus “niños”…

  5. Quel escrigué:

    Un montón… pero se han apropiado del sofá…😉
    Un abrazo,
    Miquel

  6. isa escrigué:

    UI!!!!! feia temps que no xafardeijava la teva pàgina……veig que tu curres molt….. la meva imatge no hi es..jejeje pot ser es trencaria la teva màquina…, que faràs amb tantes caricatures? on les penjaras..te faltarà paret…jejeje……amb carinyo , isa
    petonets

  7. Quel escrigué:

    Ei Isa… M’encanta que t’agradi!!… Ara per ara no sé on les penjaré; però segur que trobaré un lloc (amb el permís de la meva dona… jejeje)…
    Una abraçada,
    Miquel

Deixa un comentari

