LA NOVA LLEI ANTITABAC…

LA NUEVA LEY ANTI-TABACO…

10 respostes a LA NOVA LLEI ANTITABAC…

  1. erwillillo escrigué:

    ¡Ja, ja, ja…! ¡Qué bueno!
    ¡Qué pena da!

  2. pepita escrigué:

    jo crec k es una exejeració prohibir fumar a l’aire lliure el k si k esta be k o prohibeixin en els llocs tencat o on hi ha molta gent

  3. Margarida escrigué:

    aviam noiaa,,, si si tuu lanterior,,a mi em mulestaa k em fumin a la cara i per tant tan es al carrer com als llocs ee,,🙂

  4. Margarida escrigué:

    aviam noia,, si si tu lanterior:: ami k em fumin a la cara em ulesta,, i en part compartexu la teva opinio pero no comentss vale ?? numes perk u dic jooo (hum)

  5. sara escrigué:

    que gracia
    iros a la porra

  6. meilo escrigué:

    Fantàstica vinyeta i fantàstic bloc, Quel!

  7. Quel escrigué:

    Moltes gràcies meilo!… 🙂

  8. erwillillo escrigué:

    Ponte las pilas, que seguimos esperando otra viñeta.

  9. Quel escrigué:

    Marchando otra viñeta… Un abrazo desde Nueva York!!!

Deixa un comentari

